بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش کاملا محفوظ می باشد

ماساژور چشم بهترین راه حل خستگی روزانه

ماساژور چشم بهترین راه حل خستگی روزانه
چکیده این مطلب : انتشار : 1398/04/11 0 نظر

ماساژورهای چشم به بهبود گردش خون به ویژه در اطراف چشم، کاهش خستگی و زدودن سر درد ناشی از چشم درد کمک می کنند. آنها قابل استفاده در هر زمان و مکان با دسترسی بالا هستند..

ماساژور چشم چیست؟

ماساژور چشم دستگاهی است که نه تنها در کاهش درد چشم ها و سر درد موثر است، بلکه می تواند به بهبود زیبایی پوست نیز کمک کند. این روشی عالی برای ماساژی آرامش بخش روی صورت است که پوست و بینایی را بهبود می بخشد.

ماساژور چشم چگونه کار می کند؟

این ماساژورها با تکنولوژی خاصی از نوع تکنیک های ماساژ، چشم و اطراف چشم را به آرامی ماساژ می دهند. این دستگاه ها از ویژگی هایی مانند: گرما، تکنولوژی مادون قرمز و ارتعاشات مختلف برای کاهش درد استفاده می کنند و همچنین به باز شدن منافذ اطراف پوست و در نتیجه به کاهش چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی کمک می کنند.

ماساژ دهنده های چشم دقیقا مانند ماسک چشم عمل می کنند. اما، آنها تمام عملیات آرامش بخش را درون خود حمل می کنند. اکثر ماساژورهای چشم حالت های تحریک کننده ای دارند که با لمس کردن نقاط فشاری (نقطه ای در طب سوزنی که به کاهش درد منجر می شود) به حذف درد کمک می کنند.

آنها نفوذ هر گونه نور را مسدود می کنند، بنابراین چشمان شما کاملا می توانند در آرامش باشند. ماساژورهای چشم با اعمال فشار بر روی چشم ها، گونه ها و پلک ها برای زودون هر گونه درد در این نواحی آماده هستند.

برخی از آنها دارای تنظیمات گوناگون برای مقدار شدت ماساژ هستند. همچنین ماساژ دهنده های چشم با یک یا دو باتری قابل شارژ ساخته می شوند که باعث می شود آنها قابل حمل و جابجایی باشند.

 

ویژگی هایی که ممکن است ماساژور چشم داشته باشد، عبارتند از:

ایجاد فشار

سیستم گرمادهی

لرزش

قابلیت پخش موسیقی آرامش بخش

 

انواع ماساژور چشم چیست؟

ماساژورهای گرمایشی – این نوع باعث افزایش اثرات درمانی و آرامش بخش می شود و به باز شدن منافذ پوست برای تغذیه بهتر کمک می کند. همچنین برای کاهش التهاب و سیاهی زیر چشم بسیار موثر است.

ماساژورهای مادون قرمز – دستگاه های مادون قرمز شبیه به ماساژور چشم گرمایشی هستند، با فرق اینکه در زمان استفاده از آنها احساس گرما نمی کنید. ماساژ دهنده های چشم مادون قرمز به بهبود گردش خون کمک می کنند که می تواند منجر به سلامت چشم و بهبود بینایی شوند.

ماساژورهای پوشیدنی – برخی از ماساژورهای چشم پوشیدنی هستند. اینها برای استفاده های طولانی مدت طراحی شده اند، بنابراین اگر نمی خواهید زمان زیادی را صرف استفاده از آن کنید، این ماساژورها برای شما مناسب نیستند. آنها مانند ماسک خواب هستند اما بسیار بزرگتر. آنها معمولا طوری طراحی شده اند که در لبه های خود باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی در پوست نشوند. آنها همچنین دارای تنظیمات مختلف ماساژ و گرما هستند.

ماساژورهای دستی – اگر شما نمی خواهید زمان زیادی را صرف کار با ماساژ دهنده چشم کنید، دستگاه های دستی نوع خوبی برای شما هستند. اینها اغلب با طراحی ساده و سبک برای استفاده فقط در چند دقیقه در یک زمان ساخته شده اند. در حالی که آنها تمام فواید ماساژورهای پوشیدنی را دارند.

 

ماساژور چشم دارای چه فوایدی است؟

کاهش خستگی در چشم ها

کاهش انواع سردرد و میگرن

کاهش چین و چروک و خطوط پنچه کلاغی

کاهش اثرات پیری

کاهش فشار و سفتی در نواحی اطراف چشم

کاهش سیاهی زیر چشم

کاهش پف

کاهش افتادگی پوست پلک

باز کردن منافذ پوست جهت تغذیه بهتر

افزایش گردش خون در نواحی چشم و پوست

افزایش بینایی

افزایش انرژی

بهبود در خواب شبانه

 

ویژگی های ماساژور چشم چیست؟

راحتی – بسیار مهم است که بر روی یک ماساژور چشم راحت سرمایه گذاری کنید. از آنجا که شما آن را بر روی چشم ها خود قرار می دهید، نرم بودن و عدم ایجاد حساسیت برای پوست بسیار مهم است.بسیاری از آنها اغلب با یک سیلیکون مخصوص ساخته می شوند که می توانند به صورت ایمن بر روی پوست استفاده شوند. همچنین مدل هایی وجود دارد که دارای حاشیه ای در اطراف آنها است که مانند یک بالش عمل می کند که به راحتی بتواند اقدامات ماساژ را انجام دهد.

تنظیمات – ماساژورهای چشم باید دارای تنظیمات گوناگونی باشند. شما باید قادر به انتخاب تکنیک های مختلف ماساژ و همچنین تنظیمات مختلف گرمایی باشید. طیف گسترده ای از این تنظیمات به شما کمک می کند تا به دلخواه ماساژی سفارشی داشته باشید تا به خوبی بر اساس نیازهایتان کار کند. بهترین ماساژورهای چشم همیشه دارای چنین ویژگی هستند.

موسیقی – در حالیکه قابلیت پخش موسیقی لزوما یک ویژگی حیاتی برای داشتن این دستگاه نیست، اما می تواند اثر بسزایی در روند درمانی فرد داشته باشد. برخی از مدل ها دارای موسیقی مخصوص به خود هستند، مانند: صداهای طبیعت، برخی دیگر حتی به شما اجازه می دهند موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. توانایی پخش موسیقی می تواند به آرامش بیشتر منجر شود.

عملکرد – نحوه علمکرد ماساژور چشم مهم است، برخی از باتری استفاده می کنند در حالی که بعضی قابلیت شارژ دارند.اگر شما نمی خواهید به طور مداوم باتری دستگاه را تعویض کنید، ایده خوبی است که احتمالا بر روی یک مدل قابل شارژ سرمایه گذاری کنید.

 

چرا باید ماساژور چشم را انتخاب کنیم؟

مطالعات نشان می دهد که حدود 10 میلیون ایرانی مبتلا به میگرن هستند. این عمدتا به دلیل داشتن ساعت کاری زیاد است. برای مقابله با چنین موضوعی، ماساژورهای چشم اکنون به وسائلی محبوب بدل شده اند.

این به این دلیل است که آنها نه تنها دارای مزایای سلامتی در راستای آرامش بخشی اعصاب و بازیابی انرژی دوباره هستند، بلکه برای سلامت و زیبایی پوست نیز مفید هستند.

آنها دارای بالش هایی از مواد نرم هستند که  چشم و اطراف چشم را ماساژ می دهند. تکنیک طب فشاری ماساژور چشم، اهداف فشاری را هدف قرار می دهد، همانند تقویت گردش خون.

برخی از ماساژورها با “میکرو رایانه های داخلی” ساخته شده اند. این به این معنی است که آنها با توجه به فرم چهره فرد می توانند نوع و شدت ماساژ را تنظیم کنند.

 

خستگی و فشار بر روی چشم ها

فشاری که مردم پس از کار روی چشمانشان احساس می کنند به خاطر کار مستمر است. تمرکز زیاد و دیدن مداوم مانیتور، صفحه نمایشگر موبایل، نور ناکافی محیط و مطالعه و مشاهده زیاد صفحه سفید کاغذ می تواند دلایل اصلی این مشکل باشد. تکرار روزانه این عمل در بلند مدت باعث ایجاد آسیب به چشم ها می شود.

فشار چشم می تواند بسیار مشکل ساز باشد، باعث ناراحتی می شود و تمرکز را بر روی هر کاری که انجام می دهید، از دست خواهید داد. به علت فشار ثابت، ممکن است سردرد های جدی ایجاد شود که می تواند گاهی اوقات آزار دهنده باشند.

 

راه حل اساسی برای این مشکل چیست؟

مراحل بسیاری وجود دارد که می تواند به خستگی و کاهش فشار وارده به چشم ها کمک کند. این می تواند شامل تغییر شیوه زندگی یا محیط کاری باشد. همچنین داشتن نور مناسب در اتاق نیز بسیار مهم است.

بدیهی است، نمی توانید کار خود به دلیل این مشکلات کنار بگذارد، بنابراین، راه حل اساسی انتخاب ماساژور چشم است. ماساژور چشم چیزی است که شما نیاز به آن خواهید داشت، قابل استفاده در هر جا با کارکردی موثر آماده کمک به شماست.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات