بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش کاملا محفوظ می باشد

گن لاغری اسلیم لیفت

گن لاغری اسلیم لیفت
چکیده این مطلب : انتشار : 1398/04/11 0 نظر

 گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim lift با حفظ تناسب اندام ظاهری  سبب بهبود روابط اجتماعی و افزایش اعتماد بنفس شما می گردد تا بتوانید روحیه و اراده خود را در این ماراتن طاقت فرسا حفظ نموده و از مجالس و جشن ها حداکثر لذت را ببرید.

 گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim lift با حفظ تناسب اندام ظاهری  سبب بهبود روابط اجتماعی و افزایش اعتماد بنفس شما می گردد تا بتوانید روحیه و اراده خود را در این ماراتن طاقت فرسا حفظ نموده و از مجالس و جشن ها حداکثر لذت را ببرید.

پکیج دو عددی به رنگ های مشکی و رنگ بدن می باشد.

گن لاغری اسلیم لیفت  ، از الیاف طبیعی با بالاترین گرید کیفیت ساخته شده که حتی با حساس ترین پوست ها سازگار بوده و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی را ایجاد نمی نماید.

نحوه تولید این محصول از فرایندی پیشرفته تبعیت می کند که گن های لاغری زنانه رایج به هیچ وجه از آن برخوردار نیستند. این فناوری سبب شده تا اسلیم لیفت در ساختار خود فاقد هر گونه فنر و سیم باشد و هیچ گونه فشار و ناراحتی را برای فرد ایجاد ننماید.

این محصول برند اسلیم لیفت با پوشش دادن  70% بدن از زیر سینه تا بالای زانوی های فرد، یعنی نقاطی که بیشترین درصد تجمع چربی را دارند، توانسته است رکورد بیشترین محیط پوششی موثر یک گن را به نام خود ثبت نماید.

بر خی از ویژگی های گن لاغری اسلیم لیفت  که آن را از محصولات مشابه متمایز ساخته است :

1-    قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده

2-    داشتن 3 سایز و 2 رنگ متنوع مشکی و کرم

3-    بافت بسیار نرم و لطیف ساخته شده از بهترین الیاف طبیعی

4-    پوشش بیش از 70 درصد بدن

5-    فاقد هر گونه سیم و فنر برای ایجاد آرامش و راحتی شما

6-     دارای دوبند قابل تفکیک در قسمت لبه بالایی برای محکم نگه داشتن آن

7-    عدم ایجاد خفگی در فرد به علت تنفس راحت پوست

 

گن لاغری اسلیم لیفت

 

گن لاغری زنانه اسلیم لیفت این امکان را به شما می دهد تا با اطمینان سایز دلخواه خود را برای بدست آوزدن بهترین فرم بدنی انتخاب کنید. خصوصیتی که به هیچ عنوان در سایر محصولات وجود ندارد.

در صورت انتخاب سایز مناسب، شما می توانید هر لباسی، حتی شلوار های تنگ و چسبان را بپوشید، زیرا جنس ظریف گن اسلیم لیفت هیچ خط و برجستگی زیر لباس های شما ایجاد نکرده و مانع از چین خوردگی و کیس ایستادن لباسهای رویی  می شود.

دارا بودن دو رنگ مشکی و کرم این امکان را برای شما فراهم ساخته تا اسلیم لیفت را با لباس های گوناگون از هر رنگ و جنسی استفاده نمایید.

همچنین گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim lift جمع کردن چربی های پشت کمر و زیر سینه، سطحی صاف از بدن را به نمایش می گذارد و در نتیجه برآمدگی های پشت کمر و زیر سینه رایج را می پوشاند.

اما نحوه عملکرد گن اسلیم لیفت به چه صورت می باشد ؟

این گن زنانه به نحوی طراحی گردیده که 12 ناحیه از بدن که تأثیر زیادی در چاق به نظر رسیدن دارند
را می پوشاند و سبب می شود تا خط باسن را بالاتر نگه دارد، چربی های قسمت پشت و دور شکم را محو سازد، خط زیر سینه را بالا آورد، برآمدگی ها و اضافه وزنی که در نواحی ران جمع شده را با داشتن شلوارکی تا سر زانوها، یکدست و صاف کند و چربی ها و پوست های شل شده را با فشار، به داخل کشاند.

درنتیجه بدنی خوش فرم و جذاب را برایتان به ارمغان می آورد.

جهت انتخاب سایز می توانید به راهنمای زیر مراجعه نمایید.

سایز XS برای سایز 36 مناسب است.
سایز S برای سایز 38 مناسب است.
سایز M برای سایز 40 مناسب است.
سایز L برای سایز 42 مناسب است.
سایز XL برای سایز 44 مناسب است.

 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات