آموزش برنامه های تردمیل برای چربی سوزی و کاهش وزن

آموزش برنامه های تردمیل برای چربی سوزی و کاهش وزن
چکیده این مطلب : انتشار : 1399/09/18 0 نظر

بیشتر کاربران تردمیل ازبرنامه های از پیش تعریف شده در تردمیل خود اطلاع نداشته و یا نحوه استفاده از آنها را نمیدانند. دراین مبحث به طرز استفاده از برنامه های تردمیل میپردازیم.

بیشتر کاربران تردمیل ازبرنامه های از پیش تعریف شده در تردمیل خود اطلاع نداشته و یا نحوه استفاده از آنها را نمیدانند. دراین مبحث به طرز استفاده از برنامه های تردمیل میپردازیم.


تمامی تردمیل های موجود در بازار اعم از تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی، دارای برنامه های تمرینی درحافظه خود هستند که کاربر میتواند آن را انتخاب کند.


این برنامه ها میتواند در هر تردمیل متفاوت باشد ولی اکثر آنها برنامه های کاهش وزن، ورزش هوازی و ایروبیک را دارند، که کاربر با انتخاب آن میتواند بدون دخالت در عملکرد ترمیل به تمرین بپردازد.


این برنامه ها تغییرات سرعت و یا شیب و یا سرعت و شیب را همزمان انجام میدهند. حال باتوجه به مطالب ذکر شده، نحوه انتخاب برنامه را توضیح خواهیم داد.


درصورتی که کلیه نمایشگرهای صفحه، عدد صفر را نمایش میدهند، بازدن دکمه MODE, برنامه P-01 یا چشمک زدن چراغ MANUAl (بنا به مدل تردمیل) برروی صفحه مانیتور تردمیل یا  همان کامپیوتر ظاهر میشود.


با استفاده از کلیدهای + یا - که برای تنظیم سرعت هستند، میتوان برنامه مورد نظر که معمولا باحرف P1, P2 و... برروی صفحه ظاهر میشود را انتخاب کرد.


پس از انتخاب شماره برنامه، کلید ENTER را فشار میدهیم، در هر برنامه اصلی، ( بنا به مدل تردمیل ) سطح نرمش که معمولا باحرف L1, L2 و... نمایش داده میشود را با کلیدهای سرعت (+ یا - ) انتخاب میکنیم.


حرف L به منزله LEVEL از پایین ترین سطح (L1)  تا بالاترین سطح ( L10 یا L3 بنا به مدل تردمیل) است.


پس از انتخاب LEVEL کلید ENTER را فشارداده و TIME یا زمان برنامه، بصورت چشمک زن ظاهرمیشود که با کلیدهای سرعت (+ یا -) زمان را تنظیم کرده یا همان زمان پیش فرض را انتخاب میکنیم.


پس ازاین عمل، مستقیما کلید START را فشار میدهیم، اکنون تردمیل براساس برنامه موردنظر شروع به حرکت میکند و به صورت اتوماتیک تغییرات سرعت و شیب را انجام میدهد.


لازم به ذکراست افراد مبتدی بهتراست در ماه های ابتدایی، از برنامه دستی (MANUAL) استفاده کرده و تغییرات را به صورت دستی وارد کرده تا پس ارتقا توانایی حرکتی و کنترل بدنی بهتر، بتوانند از برنامه های تمرینی داخل حافظه استفاده کرده و از یک تمرین حرفه ای  لذت ببرند.

نظرات
captcha Refresh
به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات