بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش کاملا محفوظ می باشد

آموزش ورزش با دستگاه پروانه قفسه سینه

آموزش ورزش با دستگاه پروانه قفسه سینه
چکیده این مطلب : انتشار : 1398/09/02 0 نظر

عضله سینه یکی از عضلات بزرگ بدن محسوب می شود. به هنگام تمرین عضله سینه، عضله سرشانه و هم عضله پشت بازو تحت فشار زیادی قرار می گیرند، لذا تمرین دادن این عضلات قبل از تحت فشار قرار گرفتن سینه، کاملا ضروری است. 

 

عضلات قفسه سینه از عضلات سینه‌ی بزرگ و عضلات سینه‌ی کوچک تشکیل شده است. عضلات سینه‌ی بزرگ عضلاتی بزرگ بوده و استخوان ترقوه و جناغ سینه را به بازو متصل می‌نماید. 

 

می‌توان گفت عضلات سینه‌ی بزرگ، وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند و این وظایف شامل حرکا مختلف بدن از جمله کمک به خم‌شدن و چرخش بدن به سمت داخل و خارج است. 

عضله سینه یکی از عضلات بزرگ بدن محسوب می شود. به هنگام تمرین عضله سینه، عضله سرشانه و هم عضله پشت بازو تحت فشار زیادی قرار می گیرند، لذا تمرین دادن این عضلات قبل از تحت فشار قرار گرفتن سینه، کاملا ضروری است.

 

عضلات قفسه سینه از عضلات سینه‌ی بزرگ و عضلات سینه‌ی کوچک تشکیل شده است. عضلات سینه‌ی بزرگ عضلاتی بزرگ بوده و استخوان ترقوه و جناغ سینه را به بازو متصل می‌نماید. 

 

می‌توان گفت عضلات سینه‌ی بزرگ، وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند و این وظایف شامل حرکات مختلف بدن از جمله کمک به خم‌شدن و چرخش بدن به سمت داخل و خارج است. 

 

عضلات سینه‌ی کوچک نیز عضلات باریکی هستند که در زیر عضلات سینه‌ی بزرگ قرار دارند و وظیفه آن‌ها مشابه همان عضلات بزرگ است.

 

 عضلات قفسه سینه در ورزش‌هایی مانند راگبی و فوتبال بسیار تاثیرگذار و مهم هستند. در این مقاله قصد داریم آموزش انجام صحیح حرکات و دستگاه های تمرینات ورزش بدنسازی مختص سینه را با دستگاه پروانه قفسه سینه داشته باشیم. 

 

برای شروع بر روی این دستگاه بدنسازی نشسته و به پشتی تکیه داده و کمر خود را در حالت صاف قرار دهید. دست ها باید با زمین موازی و آرنج ها اندکی خم باشند. این نقطه شروع حرکت و ورزش شما خواهد بود.

 

با تنفس درست (بازدم) دستها به هم نزدیک و عضلات سینه منقبض کنید سپس به آرامی با انجام عمل (دم) دستها را دور به به نقطه اول باز گردانید.

 

وقتی که دستگیره ها با فشار به هم نزدیک شوند ، بر بخش مرکزی داخلی عضله سینه ای بیشترین تأثیر را خواهند داشت . برای تأکید بیشتر روی عضلات سینه، دامنه حرکتی محدودتری را انجام دهید.

 

تکرارهای کوتاه و محدود را به گونه ای انجام دهید که دست ها در زاویه کمتر از45 درجه باشند. اگر دستها بازتر باشند، عضلات خارجی سینه بیشتر تحت تأثیر قرار میگیرند. برای اینکه آسیب نبینید، دست ها را بیش از حد به پشت بدن و از سطح بدن عقب تر نبرید. 


 
شرکت پاناتا در لاین لوکس خود بنام مونولیت، با خلاقیت و نوآوری، مجموعه (ست) دستگاه های بدنسازی قدرتی را وارد بازار کرد.

 دستگاه پروانه قفسه سینه این رده، با ظاهری شکیل و خاص، چشم نواز می باشد.

 

در حال حاضر باشگاه هایی که تمایل به چیدمان متفاوت همچنین خاص بودن سالن بدنسازی خود هستند، از این رده استفاده می کنند. چیدمان پشت به پشت این رده نیاز به فضای زیادی ندارد و میتوان رده مونولیت پاناتا را در هر فضایی چیدمان کرد. 

 

خاص بودن ویژگی برتر لاین مونولیت پاناتا است. دستگاه های بدنسازی برند پاناتا در ایتالیا تولید و آماده ارسال می گردد.

 

جهت مشاهده مشخصات این دستگاه بدنسازی به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

دستگاه بدنسازی
 

 

برای کاهش ضریب خطای انجام حرکت و همچنین افزایش ضریب ایمنی ورزشکار از دستگاه های ثابت قفسه سینه استفاده می شود. خصوصاً برای مبتدیان و علاقه مندان به این رشته که بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به انجام این حرکت بپردازند.

 

دستگاه پرس سینه نشسته همگرا برند پاناتا مدل 1SC034 ساخت کشور ایتالیا دارای گارانتی ارکیدمهر ( نماینده پاناتا در ایران) و دارای 5 سال گارانتی شاسی، 2 سال گارانتی سیم/تسمه، 3 سال گارانتی قرقره، وزنه و قطعات مکانیکی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد. این دستگاه دارای قاب تثبیت کننده استوانه ای شکل با ضخامت 3 میلی متر و لوله شاسی آلیاژی از جنس آهن و فولاد پروفیل گرد است که باعث امنیت بیشتر می شود. تجهیزات ورزشی لاین SEC پاناتا با نوآوری، زیبا، محکم و غیر قابل رقابت در کیفیت و قیمت میباشند.


 
دستگاه پرس سینه DHZ مدل E3008 ساخت کشور چین از نوع سیم کش می باشد و دارای 3 سال گارانتی شاسی، یک سال گارانتی سیم و تسمه، یک سال و نیم گارانتی قطعات مکانیکی، یک سال گارانتی قرقره ها، یک سال گارانتی وزنه ها و پنج سال خدمات پس از فروش شرکت ارکیدمهر می باشد. کمپانی DHZ از سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرده و از ابتدا پایه و اساس کار خود را بر اساس کیفیت و قیمت مناسب بنا نهاده است.

 

این کمپانی بزرگ، تمام تلاش خود را در راستای بهبود و حفظ سلامت شما انجام می دهد. این کمپانی محبوب با تکیه بر دقت و مهندسی روی تمامی محصولات تولیدی خود برای رشته های مختلف، در نهایت به جلب رضایت مصرف کننده و سلامت او می اندیشد. 


جهت مشاهده مشخصات این دستگاه بدنسازی به این لینک مراجعه نمایید.
 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات