بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش کاملا محفوظ می باشد

تاثیر ورزش های لاغری شکم و رعایت رژیم غذایی همراه آن

تاثیر ورزش های لاغری شکم و رعایت رژیم غذایی همراه آن
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/03/02 0 نظر

دستگاه ورزشی واندرکور اسمارت برای آب کردن شکم و پهلوها و همچنین عضله ای کردن شکم و دست و پا مناسب بوده که تحمل وزن 120 کیلوگرم را دارد. این دستگاه با داشتن دسته هایی از ابر نرم و روکش چرم راحتی را هنگام کار با این دستگاه ایجاد می کند . در اینجا تاثیر ورزش های لاغری شکم با این وسیله را بررسی می کنیم.

ابزار ورزشی واندرکور اسمارت برای آب کردن شکم و پهلوها و همچنین عضله ای کردن شکم و دست و پا مناسب بوده که تحمل وزن 120 کیلوگرم را دارد. این دستگاه با داشتن دسته هایی از ابر نرم و روکش چرم راحتی را هنگام کار با این دستگاه ایجاد می کند . در اینجا تاثیر ورزش های لاغری شکم با این وسیله را بررسی می کنیم.


طراحی مناسب دستگاه واندر کور اسمارت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تمرینات ورزشی خود را روزانه و به طور منظم، در محیط های مختلف انجام دهید. این دستگاه دارای ابعادی مناسب است و فضای بسیار کمی را اشغال میکند، به طوری که از آن در محیط خانه و باشگاه های ورزشی میتوان استفاده کرد. شما از این وسیله میتوانید برای انجام تمریناتی مانند دراز نشست، شنا و سایر حرکات ورزشی استفاده کنید.


 انجام حرکاتی مانند دراز و نشست، ضربات قیچی، پا دوچرخه و شکم دو زانو با واندرکور اسمارت برای لاغری شکم بسیار مؤثر هستند که با انجام این تمرینات ورزشی میتوانید تاثیر آن را بر لاغری قسمت های مختلف شکم به خصوص چربی های زیر شکم ببینید.

 

به یاد داشته باشید که آب شدن چربی های شکم نیازمند داشتن رژیم غذایی ورزشی مناسب نیز هست. با داشتن مواد غذایی پروتئینی و فیبردار مثل سبزیجات و میوه‌ها در برنامه غذایی خود می توانید باعث لاغری شکمتان شوید. بعضی از ادویه ها مانند فلفل، زنجبیل و دارچین نیز خاصیت چربی سوزی دارند. یعنی سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند. 


نوشیدن آب می‌تواند به لاغری شکم کمک کند. آب سرعت سوخت و ساز را بالا می‌برد و بدن را سم زدایی می‌کند؛ بنابراین اشتها را کاهش می‌دهد. برای اینکه تاثیر آب روی چربی‌های شکم و لاغری را زیاد کنید، نیم ساعت قبل از غذا آب بخورید، آب طعم دار مصرف کنید. می‌توانید یک تکه لیمو، نعناع یا نارنج به آب اضافه کنید تا هم میل‌تان به آب بیشتر شود و هم سوخت و ساز بدن‌تان بالا برود.

 

به جای نوشابه‌های گازدار از آب و به جای قهوه شیرین شده با خامه و شکر از قهوه تلخ استفاده کنید. چای سبز بنوشید. چای سبز نوعی آنتی اکسیدان دارد که سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد و باعث چربی سوزی می‌شود.

 

دریافت مقدار قابل توجهی پروتئین نیز مانع از گرسنگی می شود و از خوردن غذاهای ناسالم جلوگیری می کند. همچنین، پروتئین برای رشد و نگهداری از عضلات نیز مهم است چون عضلات برای بالا نگه داشتن سوخت و ساز و کالری سوزی ضروری هستند.

 

وعده صبحانه مهمترین وعده غذایی طول روز میباشد. پس صبحانه را با پروتئین و فیبر شروع کنید. سیب یکی از گزینه های مناسب برای اضافه شدن به برنامه صبحگاهی است چون سیب سرشار از کربوهیدرات هایی است که به عنوان انرژی مصرف می شوند و به صورت چربی ذخیره نمی شوند بنابراین سرعت سوخت و ساز افزایش می یابد. غذاهای دیگری مانند بلغور جو دو سر، گردو و عسل نیز دارای پروتئین و فیبر هستند که میتوانید با استفاده آنها چربی سوزی کنید و از شر چربی های شکم خود خلاص شوید.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات