بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش کاملا محفوظ می باشد

ورزش با دستگاه بدنسازی هوازی در خانه

ورزش با دستگاه بدنسازی هوازی در خانه
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/02/22 0 نظر

ورزش کردن در خانه با همه گیرشدن ویروس کرونا در حال حاضر بهترین روش برای کاهش وزن و تناسب اندام و بالا بردن سیستم ایمنی و سلامتی میباشد که با حفظ ایمنی و سلامت در وقت خود نیز صرفه جویی میکنید.

ورزش کردن در خانه با همه گیرشدن ویروس کرونا در حال حاضر بهترین روش برای کاهش وزن و تناسب اندام و بالا بردن سیستم ایمنی و سلامتی میباشد که با حفظ ایمنی و سلامت در وقت خود نیز صرفه جویی میکنید.


انجام تمرینات ورزشی با دستگاه‌های‌ بدنسازی است انتخاب مناسبی برای‌ ورزش در خانه است که علاوه بر کاهش وزن و تناسب اندام، به عضله سازی بپردازید و استقامت و قدرت بدن‌ خود را بالا ببرید. میتوانید با داشتن دستگاه های بدنسازی هوازی در منزل یا باشگاه خانگی خود، راه حلی مناسب برای چربی سوزی بالا با هدف کاهش وزن و تناسب اندام ایده آل داشته باشید.


از کاربردی ترین دستگاه های هوازی محبوب میتوان به تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال و پله باشگاهی (اسکالیت) اشاره کرد که به بررسی آنها میپردازیم:


تردمیل


تردمیل از محبوب ترین دستگاه های بدنسازی هوازی میباشد که با کالری سوزی بالا پیاده روی را شبیه سازی میکند. همچنین میتوان هنگام تمرین با اعمال شیب روی دستگاه لذت کوهنوردی را هم تجربه کرد‌. با کنترل سرعت دستگاه میتوانید دویدن سریع یا آهسته را نیز  امتحان کنید و از تناسب اندام خود لذت ببرید. تمرین با تردمیل علاوه بر چربی سوزی روی تقویت عضلات پا و استخوان ها تاثیرات مثبتی دارد.


دوچرخه ثابت


با استفاده از این دستگاه به راحتی میتوانید با انجام کارهای روزانه مانند تماشای تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود به ورزش کردن بپردازید و فقط با رکاب زدن و درگیر شدن عضلات پاها چربی های خود را بسوزانید.  دوچرخه ثابت برای بیماران مبتلا به ام اس و کسانی که عضلات پای ضعیفی دارند بسیار مناسب میباشد و کمک میکند تا بتوانند با این مشکل مقابله کنند. دوچرخه ثابت با درگیر کردن عضلات پا و تقویت آن، کمترین میزان آسیب دیدگی را دارد.


الپتیکال


دستگاه الپتیکال شبیه‌ساز بالا رفتن از پله ها، راه رفتن یا دویدن میباشد که به عضله سازی بدن در کنار بهبود گردش خون کمک بسیاری میکند. الپتیکال با درگیر کردن همه قسمت های بدن، تعداد ضربان قلب شما را افزایش‌ می‌دهد و باعث چربی سوزی میشود. این دستگاه بدنسازی هوازی بسیار مناسب کسانی است که مشکلات مفصلی دارند یا مصدوم شده اند و فشار اضافه ای به مفاصل وارد نمیکند.


پله باشگاهی (اسکالیت)


تمرین با دستگاه اسکالیت یا پله نوردی از تمرینات ورزشی پرفشار میباشد که باعث سوزاندن کالری می شود. با پله نوردی ضربان قلب خود را افزایش میدهید که در نتیجه باعث بهبود استقامت قلبی – عروقی میشود. دستگاه پله ورزشی (اسکالیت) باعث تقویت عضلات پایین تنه مانند ران، زانو و باسن شده و عملکرد آنها را بهبود میبخشد. در عین حال نمیتوان از تاثیر آن بر روی ریه و اندام های داخلی غافل شد.


 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات