بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش کاملا محفوظ می باشد

کلاه دوچرخه سواری IXS Xult طراحی برکلات
  • تعداد کل امتیازات ثبت شده : 16

کلاه دوچرخه سواری IXS Xult طراحی برکلات - سایز Ml

کد محصول : ML 470-510-5510-111

کلاه ایمنی دوچرخه سواری

نا موجود موجود شد به من اطلاع بده
آی ایکس اس
نام برند : آی ایکس اس
+ موارد بیشتر

مشخصات فنی کلاه دوچرخه سواری IXS Xult طراحی برکلات

نام کلاه

IXS Helmet Xult

رنگ

طرح برکلات

سایز SM ( معادل 53-56 سانتی متر)
ML ( معادل 57-59 سانتی متر)
مناسب رشته کوهستان
کراس کانتری
ویژگی ها

تکنولوژی EPR, تکنولوژی FRP, سیستم X-Rail, سیستم تهویه هوای یکپارچه vortex, قفل دو ضامنه, لایه داخلی قابل شستشو

برند آی ایکس اس

باید بدانید که یکی از دلایلی که ما دوچرخه را به عنوان وسیله‌ی حمل و نقل انتخاب کرده‌ایم این است که سلامتی بلند مدت و کیفیت زندگی برایمان اهمیت دارد. بنابراین، نباید کاری انجام دهیم که خود دوچرخه سواری تبدیل به تهدیدی برای سلامتی ما شود. همواره این موضوع را به یاد داشته باشید که شما روی دوچرخه آسیب‌پذیری بیشتری در مقایسه با یک سرنشین خودرو دارید. بنابراین، رعایت نکات ایمنی اگرچه ممکن است در برخی موارد دست و پا گیر باشد، در نهایت ضامن سلامتی شما خواهند بود.


کلاه دوچرخه سواری یکی از ضروری ترین اکسسوری‌ هایی است که دوچرخه سوار باید برای ایمنی خود و محافظت خود در مقابل باد، باران و نور خورشید حتما تهیه کند با توجه به این که کلاه دوچرخه سواری یک کالای پرکاربرد و ضروری است بازهم برخی از دوچرخه سواران از استفاده کردن آن طفره می‌روند چرا که آن‌ها تصور می‌کنند که این وسیله ضروری نبوده و اضافه است.

 

استفاده نکردن از کلاه دوچرخه سواری همانند این است که شما سوار ماشین شده‌اید ولی کمربند ایمنی خود را نبسته‌اید و همچنین کیسه هوا را غیر فعال کرده‌اید. امروزه فناوری بکار رفته در کلاه های دوچرخه سواری باعث شده است که این کلاه ها پیشرفت بسیاری نسبت به گذشته داشته باشند. حادثه ها ی پی در پی و ناگوار برای دوچرخه سواران باعث شده کلاه دوچرخه سواری از اهمیت بالایی برخوردار باشد، از این رو انتخاب کلاه مناسب بسیار مهم است.


یک نکته ضروری قبل از استفاده از هرگونه وسیله‌ای، رعایت موارد ایمنی آن است . وسایل ایمنی و پوشاک دوچرخه سواری که حین دوچرخه سواری باید از آن استفاده کنید  شامل  : لباس مخصوص دوچرخه سواری، ساق بند‌ها، کفش و کلاه ایمنی دوچرخه سواری است. شخصی که قصد دارد دوچرخه سواری کند باید این وسایل ایمنی را تهیه کند تا هم بتواند از دوچرخه‌سواری لذت برده و هم با خیالی آسوده به کارش ادامه دهد.


کلاه های دوچرخه سواری روز به روز در حال پیشرفت هستند و مدل های عرضه شده به مراتب دارای استایل مناسب، تهویه بسیار عالی و در اغلب موارد دارای وزن پایین می باشند.


انواع کلاه دوچرخه سواری 


1.کلاه دوچرخه سواری اسپرت

 2. کلاه دوچرخه سواری جاده  

3. کلاه دوچرخه سواری کوهستان

4. کلاه دوچرخه سواری فک دار دانهیل  

5. کلاه دوچرخه سواری مخصوص کودکان


شرکت IXS در دهه گذشته به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته لباس های ورزشی و وسایل حفاظتی با تکنولوژی بالا با استفاده از مواد با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی برای دوچرخه سواران کوهستان بوده است. محصولات IXS به دلیل عملکرد عالی و سطح بالای نوآوری توسط کمیته های اعطای طراحی و نوآوری شناخته شده در سراسر جهان شناخته می شوند. تولیدات این شرکت برگرفته از تجربیات دوچرخه سواران مطرح بوده و به همین دلیل به احتیاجات دوچرخه سواران، پاسخ واقعی می دهد.

 

کلاه دوچرخه سواری IXS Xult


شرکت IXS با ارائه ی کلاه Xult از جدیدترین فن آوری خود رونمایی کرد. پوسته استفاده شده FRP ( تقویت شده با فیبر ) در این کلاه  باعث افزایش دوام و در عین حال به حداقل رساندن وزن می شود. این فناوری امکان به حداقل رساندن حجم کل را فراهم می کند ، در نتیجه خطر آسیب دیدگی مغز از اثرات نیروهای چرخشی را کاهش می دهد. شکل خاص اجرا شده در این مدل  به کلاه ایمنی و دوام بیشتری می بخشد.


 یکی از مشکلاتی که کلاه برای دوچرخه سوار ایجاد میکند عرق کردن سر حین دوچرخه سواری است ولی این کلاه دارای سیستم VORTEX یا molded aeration system است که جریان هوای دائمی و خنک شدن دائمی را حین دوچرخه سواری برای رایدر فراهم می کند و این امر باعث می شود دوچرخه سوار هنگام دوچرخه سواری همیشه خشک و خنک باشد و از دوچرخه سواری با کلاه لذت ببرد. بنابراین این کلاه برای مسابقات دوچرخه سواری Enduro نیز مناسب است.


کلاه دوچرخه سواری IXS Xult دارای پد ارگونومیک جداشونده می باشد که علاوه بر تضمین کردن راحتی در حین دوچرخه سواری هیچگونه ممانعتی  برای ایجاد جریان هوا ندارد. تو دوزی کلاه و پدهای کلاه قابل جداسازی و شست و شو هستند. سیستم EPRTM یا Emergency Pad System اجازه ی جداسازی پدها را در مسابقات و رویدادها در مواقع اضطراری می دهد.


طراحی ریلی این کلاه یکپارچگی ساختاری آن را افزایش می دهد بنابراین باعث استحکام آن می شود.


انتخاب سایز مناسب کلاه دوچرخه سواری بسیار ضروری است. چرا که در زمان زمین خوردن، ضربه و فشار وارده  به درستی در کلاه تقسیم خواهد شد و این موضوعی بسیار مهم برای جلوگیری از فشار وارده به سر در زمان تصادف و زمین خوردگی است. در نظر بگیرید اگر یک کلاه برای سرتان بزرگ باشد و حتی اگر بندهای آن را هم به خوبی بسته باشید در زمان زمین خوردن کلاه براحتی از سرتان جدا خواهد شد و هیچ فایده ای را برایتان نخواهد داشت. بنابراین بسیار مهم است که کلاه دوچرخه سواری متناسب با سرتان انتخاب کنید.


کلاه دوچرخه سواری IXS Xult دارای سایز های رایج sm ,ml ,L , xl  می باشد که علاوه بر این سایز ها دارای اندازه جدید XS برای جوانان است که متناسب با دامنه اندازه ی 49 تا 52 سانتی متر است.


کلاه دوچرخه سواری IXS Xult در سایز ها و طرح های مختلف در سایت کافه ورزش موجود می باشد.

نظرات

captcha Refresh
مسعود کاویان
۰۰
پاسخمن قبلا کلاه فک داره GT داشتم تنفس اون کلاه دوچرخه سواری دانهیل بهتر از این کلاه IXS هست . بچه های دانهیل سوار اگه بتونن کلاه جی تی پیدا کنند بهتره
شهرام
۰۰
پاسخمن قبلا کلاه فک داره GT داشتم تنفس اون کلاه دوچرخه سواری دانهیل بهتر از این کلاه IXS هست . بچه های دانهیل سوار اگه بتونن کلاه جی تی پیدا کنند بهتره