بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی کافه ورزش کاملا محفوظ می باشد

فرمان دوچرخه کوهستان Crank Brothers Iodine 3
  • تعداد کل امتیازات ثبت شده : 1

فرمان دوچرخه کوهستان Crank Brothers Iodine 3

فرمان دوچرخه کوهستان Crank Brothers Iodine 3

کد محصول : 14908 - 000100130089

فرمان دوچرخه کوهستان

نا موجود موجود شد به من اطلاع بده
کرنک برادرز
نام برند : کرنک برادرز
+ موارد بیشتر

مشخصات فنی فرمان دوچرخه کوهستان Crank Brothers Iodine 3

نام کالا

Crank Brothers Iodine 3 Handlebar

مناسب برای دوچرخه کوهستان
درباره محصول

مناسب برای Allmountain

طول

72 سانتی متر

جنس آلومینیوم
وزن

290 گرم

فرمان دوچرخه مانند دیگر ماشین های مکانیکی برای کنترل حرکت دوچرخه بکار می رود. ایمنی دوچرخه در اولویت یک دوچرخه سوار قرار دارد، یکی از مهمترین قسمت های دوچرخه که باید همیشه دارای عملکرد درستی باشد فرمان است، که اگر درست کار نکند قطعاً در مسیر به مشکل برخواهید کرد. فرمان‌ها ممکن است شکل‌های مختلفی داشته باشند.

گاهی در یک خط مستقیم، گاهی کمی منحنی و گاهی فرمان‌های کورسی کلاسیک که به آن‌ها دراپ گفته می‌شود. با بیشتر شدن طول فرمان کنترل آن بیشتر می شود، اما امکان پیچیدن سریع در پیچ ها و رد شدن از مکان‌های باریک‌تر را کاهش خواهد داد.

 

فرمان های کوتاه و باریک باعث افزایش کارایی آیرودینامیک و ارگونومیک دوچرخه سوار در رکاب زنی های طولانی مدت می شوند. بیشترین کارایی با در نظر گرفتن راحتی، کنترل، فرمان پذیری و اطمینان زمانی حاصل می شود که پهنای فرمان 10-15 سانتیمتر بیشتر از عرض شانه هایتان باشد.

 

بیشتر فرمان های دوچرخه کوهستان به دلیل نیاز به استحکام و دوام فوق العاده زیاد از انواع آلیاژهای آلومینیوم ساخته می شود. فرمان های آلومینیومی همچنین امکان شکل پذیری از قسمت داخلی و خارجی را به منظور تقویت در نقاط خاص و استحکام در نقاط مختلف در برابر فشارهای مختلف و فرمان پذیری دارند.

 

طراحی ظاهری فرمان همانند طول فرمان تأثیر بسیار زیادی در راحتی و کارایی با توجه به طول دستها، مچ ها و نواحی مربوط به راحتی دارد. برخی از دوچرخه سواران ممکن است تمایل به قرارگیری در نقاط پایین تر یا حالات کشیده تر را ترجیح دهند.

 

فرمان در دوچرخه های کوهستان به شکل صاف یا با انحنای کم است که به دوچرخه سوار کمک می کند در حالت راحت تری روی زین بنشیند. عرض فرمان در دوچرخه های کورسی برای کم کردن مقاومت هوا کمتر است و در دوچرخه های کوهستان برای تعادل بهتر در سرعت های کم، بیشتر است. البته در رشته های دانهیل و فری راید عرض فرمان و انحنای فرمان به دلیل کنترل بهتر، از سایر رشته های دیگر بیشتر است. فرمان قوس دار مفاصل بالا تنه را در حالت خمیده نگاه می داردتا در ناهمواری ها ضربات مستقیماً به بدن دوچرخه سوار منتقل نشود. در کراس کانتری بیشتر فرمان صاف طرفدار داردو این هم باز بسته به موقعیت قرارگیری فرد بر روی دوچرخه قابل انتخاب است.


شرکت کرانک برادرز یکی از شرکت های معتبر در تولید لوازم جانبی دوچرخه می باشد که از سال 2000 تاسیس شده. این شرکت به خاطر نوآوری های خاص خود در طراحی محصولات، مانند انواع تلمبه، آچار، ابزارهای مخصوص تعمیرات ،لوله زین و پنجه رکاب شهرت یافته و  توانسته طرح های زیادی را در این سالها از آن خود کند. همچنین فرمان های این شرکت به دلیل طراحی خاص و مقاومت زیاد طرفداران زیادی دارد.


فرمان دوچرخه کوهستان کرنک برادرز مدل lodine3


استفاده از جنس آلومینیوم در این مدل فرمان باعث ایجاد مقاومت بیشتر و وزنی سبک تر (290 گرم) شده که آن را تبدیل به یکی از محصولات پر فروش و ویژه ی این شرکت کرده. طول این فرمان 72cm می باشد که در زمان طولانی باعث خستگی دست دوچرخه سوار نمیشود ، همچنین طراحی دقیق و مهندسی فرمان دوچرخه کوهستان کرنک برادرز مدل lodine3 به گونه ای است که میتواند به راحتی انتخاب را برای دوچرخه سواران کوهستان آسان سازد.

چند نکته و ترفند برای استفاده از فرمان :


1- همیشه از گریپ در انتهای فرمان استفاده کنید چرا که می تواند در تصادفات از بروز خراش های شدید در بدن جلوگیری گردد.


2- اطمینان حاصل کنید که کرپی با فرمان به درستی متصل شده باشند، استفاده از برندهای یکسان ایده خوبی در این مواقع خواهد بود که ما در سایت کافه ورزش کرپی فرمان دوچرخه کرنک برادرز را هم موجود داریم.

3- دسته های ترمز و دنده را بیش از حد سفت نکنید. آنها باید طوری قرار بگیرند که از جای خود حرکت نکنند. هر نوع سفت کردن بیش از حد باعث صدمه رسیدن به فرمان ، بخصوص در مواقع تصادف خواهد شد.


4- بعد از تصادف فرمان خود را برای پیدا کردن هر نوع صدمه ای بررسی کنید، مخصوصاً در مواقعی که دسته های ترمز و دنده از جای خود حرکت کرده اند. سطح آسیب دیده ممکن است آغاز یک مشکل بزرگتر باشد. بیشتر سازندگان توصیه می کنند تا بعد از یک ضربه جدی، فرمان و کرپی خود دوچرخه را تعویض کنید.


5- حالات مختلف فرمان و کرپی را تجربه کنید یک مقدار کج کردن یا بالا آوردن فرمان، تغییر بزرگی در محل قرار گیری شانه ها و مچ دست ها ایجاد می کند که تأثیر زیادی در احساس راحتی یا ناراحتی دوچرخه سوار و فرمان پذیری دوچرخه خواهد داشت.

نظرات

captcha Refresh
وثوق
۰۰
پاسخمن یه دوچرخه اسکات خریدم و خودم همه لوازم اون و عوض کردم .
فرمون خودش کیفیت بدی نداشت ولی این فرمون دوچرخه کرانک رو گرفتم و فوق العادست
شاهرخ صالح پور
۰۰
پاسخسلام
من یک دوچرخه کوهستان مدل ژیتان دارم می خواستم ببینم این فرمان براش مناسب است
کافه ورزش
۰۰

سلام
برای بررسی این مورد باید کرپی فرمان دوچرخه را بررسی نمایید که معمولی است و یا over . اگر کرپی فرمان over ( بزرگ) باشد این فرمان مناسب است.

نویداقدمی
۰۰
پاسخسلام من یه دوچرخه کنندال ازتون خریدم کوهستانه مدلشم اگه اشتباه نکنم تریل 3 میخواستن ببینم این فرمون بهش میخوره؟
کافه ورزش
۰۰

سلام، بله این فرمان مناسب این دوچرخه هست.

محصولات مکمل
محصولات مشابه